16 Mart 2019 Cumartesi

Kanada Eğitim Günleri başlıyor

Kanada Kültür Merkezi tarafından organize edilen; Kanada Eğitim Günleri, Kanada’nın en popüler okullarının katılımıyla bugün ve yarın gerçekleştiriliyor.

Eğitim süresince sunduğu avantajlar ve ekonomik eğitim fırsatlarıyla Kanada, yurt dışı eğitimde en sık tercih edilen ülkelerden biri.  Kanada Kültür Merkezi tarafından organize edilen; Kanada Eğitim Günleri, Kanada'nın en popüler okullarının katılımıyla bugün ve pazar günü 12:00 – 18:00 saatleri arasında İstanbul, Hilton Bosphorus (Harbiye, Hilton Otel) düzenlenecek.

Liseler, dil okulları, kolejler ve üniversitelerin katılımıyla düzenlenecek olan etkinlikte; Kanadalı okulların yetkilileriyle tanışma fırsatı sunulacak. Ücretsiz katılımın yapılabileceği etkinlikle ilgili ayrıntılı bilgi www.kanadakulturmerkezi.com adresinde yer alıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder