30 Mayıs 2017 Salı

E-okul takdir teşekkür hesaplama? e-okul Kaç puanla takdir teşekkür alınıyor?

2016 - 2017 eğitim öğretim yılının bitimine çok az bir zaman kaldı. 3 aylık tatil döneminin başlamasına çok az bir süre kala öğrenciler ve veliler e-okul takdir hesaplama, e-okul teşekkür hesaplama sorularının cevaplarını arıyor. İşte detaylar...

Okulların kapanmasına kısa bir süre kala öğrenciler ve veliler, takdir – teşekkür hesaplama işlemlerini araştırmaya başladı. Peki e-okul takdir teşekkür hesaplama nasıl yapılır?
2016 – 2017 eğitim öğretim yılının bitimine artık sadece günler kaldı. Uzun bir eğitim yılını daha geride bırakacak olan öğrenciler, öğretmenler ve veliler bir yandan karne heyecanı yaşarken bir yandan da tatil planları yapıyor. E-okul üzerinden notlarını öğrenebilen öğrenciler, takdir veya teşekkür belgesi alıp alamayacaklarını öğrenebiliyorlar.
KAÇ PUANLA TAKDİR – TEŞEKKÜR ALINABİLİYOR?
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yapılan açıklamaya göre; başarı ve gayretiyle üstünlük gösteren, tüm derslerinde başarı gösteren, dönem puanlarının ağırlıklı ortalaması 70,00’den düşük olmayan ve davranış puanı 100’ü bulan öğrencilerden;öğrencilerden;
70,00-84,99 puan arasındakiler teşekkür belgesi,
85,00 ve daha yüksek puanları olanlar takdir belgesi,
Ortaöğrenim boyunca en az üç öğretim yılının bütün döneminde takdir belgesi alanlar ise üstün başarı belgesi almaya hak kazanıyor.
Sınavlardan, performans çalışmalarından, varsa proje puanlarından ve mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarından okutulan uygulama derslerinden alınan puanların aritmetik ortalamarıyla bir dersin dönem puanı belirlenebilir. Aritmetik ortalama hesaplanma işlemi sırasında virgülden sonra iki basamak yürütülmek zorundadır. Öğrencilerin yıl sonunda bir dersten başarılı olabilmeleri için; iki dönem puanlarının aritmetik ortalamalarının en az 50 ya da
birinci dönem puanının önemi olmaksızın ikinci dönem puanının en az 70 olması lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder