12 Haziran 2017 Pazartesi

ATA AÖF sınav sonuçları açıklandı

Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi öğrencileri bahar dönemi final sonuçlarına kavuştu. ATA AÖF sonuçları Atatürk Üniversitesi'nin sitesi üzerinden ilan edildi. ATA AÖF sınav sonuçlarını kontrol etmek isteyen birçok öğrenci Atatürk Üniversitesi'nin internet sitesini ziyaret etmeye başladı.

Eğitim hayatlarına Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi’nde devam eden öğrencilerin ilgiyle bekledikleri ATA AÖF sonuçları açıklandı. 2016-2017 eğitim öğretim yılı bahar dönemi yarıyıl sonu sınav sonuçları ATA AÖF sistemi üzerinden kontrol edilebilecek. ATA AÖF final sonuçlarınızı aşağıdaki link üzerinden kontrol edebilirsiniz.

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ SONUÇ AÇIKLAMASI
Değerli Öğrencilerimiz,
2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Bahar Dönemi Yarıyıl Sonu Sınav sonuçları ilan edilmiştir. Sınav sonuçlarınıza obs.atauni.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz.
Sınav sonuçlarına itirazda bulunmak isteyen öğrencilerimiz Öğrenim Yönetim Sisteminde (LMS) sol menüde yer alan “Sonuç İtirazı” butonunu tıklayarak gerekli bilgileri doldurduktan sonra itirazlarını 5 iş gününde(16 Haziran 17:00’a kadar) bize iletebilecekler. Gönderilen itirazlar değerlendirilip geri bildirimler anlık olarak yapılacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder