22 Ocak 2016 Cuma

“Teknoloji geldi, karne sevinci bitti!”

Okullarda bugün karne heyecanı yaşandı. Öğrencilerin karne heyecanı sosyal medyaya da yansıdı.

Okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lisede okuyan 17,5 milyon öğrenci ve 985 bin 362 öğretmen yarı yıl tatiline bugün başlayacak. Sömestr tatili, 5 Şubat tarihinde son buluyor fakat Cumartesi ve Pazar haftasonu tatili olduğu için okullar 8 Şubat Pazartesi günü başlayacak.

Karnelerini alacak öğrenciler, yoğun bir döneme kısa bir mola verecek. Okullarda bugün karne heyecanu yaşandı. Öğrencilerin karne heyecanı sosyal medyaya da yansıdı. Twitter kullanıcılarının karne heyecanlarını, karne anılarını anlattıkları paylaşımlarla #karne hashtag’ı TT oldu.

İşte o paylaşımlardan bazıları:

- Şimdi teknoloji geldi tüm sevinçler bitti. Önceden, #karne  günü görüyorduk notumuzu,kaç düştüğünü. Bence #teknolojiolmasa  daha iyi olacak.

- #karne aldım ama sadece karne çünkü ben kağıt israfından kaçınarak Allahın takdirini kazanmaya çalışanlardanım

- Notlar düşük gelince azar isitiyoruz da bunlar kagida dokulunce neden tekrar azar isitiyoruz ??? #karne

- #karne sayılardan ibaret ve ben matematikten anlamıyorum.

- #karne şimdi öğrenci olmak vardı.şimdi çocuk olmak vardı.Hayatın en güzel anları belki de çocukca yaşamak keşke hep çocuk kalmak ….

- #karne çoğu öğrencinin ders notları sayısal loto gibi ama davranış değerlendirmesi hepsi çok iyi. Öğretim kötü eğitim muhteşem yersen

- #karne alan tüm Öğrenci ve Öğretmenlerimize güzel bir yarıyıl tatili diliyorum. Atatürk’ün izinde giden yolda başarılar dilerim herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder