9 Mart 2015 Pazartesi

Üniversiteden kadın öğrencilere burs desteği

8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde vakıf üniversitesinden kadın öğrencilere eğitim desteği haberi geldi.

Kadın adaylar, 2015-2016 eğitim-öğretim döneminde tercih yapmaları halinde, Nişantaşı Üniversitesi’nin fakülte ve meslek yüksekokullarının tüm bölümlerinde uygulanan bursların yanı sıra artı yüzde 5 burs daha alma hakkına sahip olacak. Ayrıca burs imkanı sadece ön lisans, lisans ve lisansüstü programlarında eğitim almakla sınırlı olmayıp sertifika programlarını da kapsayacak.

Üniversitenin Mütevelli Heyet Başkanı Levent Uysal, “Topluma güçlü, ayakları yere basan bir kadın kazandırmak, ülkeye başarılı bireyler kazandırmak demektir. Kız öğrencilerimizi eğitim için daima destekleyecek pozitif ayrımcılık yönünde projelerimizi sürdüreceğiz” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder