22 Aralık 2015 Salı

Bakanlıktan sömestr tatili açıklaması

Milli Eğitim Bakanlığı 'sömestr tatili' iddiaları ile ilgili bir açıklama yaptı.


Sömestr tatilinin gelecek yıldan itibaren 1 aya çıkarılacağı ve yaz tatilinin de kısaltılacağına ilişkin iddialara Milli Eğitim Bakanlığı’ndan açıklama geldi. MEB, yaptığı açıklamada, “Böyle bir çalışmamız yok” dedi.

Milli Eğitim Bakanlığı Temel Hizmetler Genel Müdürü Funda Kocabıyık, “Böyle bir çalışmamız yok. Gündemimizde de böyle bir konu olmadı. İddiaların nereden çıktığını da açıkçası bilemiyoruz’’ dedi.

Bakanlığın, 2016-2017 Eğitim-öğretim yılından itibaren, sömestr tatilinin 15 günden 30 güne çıkarılması ve 31 Aralık-1 Şubat arasında yapılması, yaz tatilinin de 3 aydan 2,5 aya düşürülerek, 15 Haziran-1 Eylül arasında olması biçiminde çalışma yaptığı öne sürülmüştü. Smzcü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder